Biežāk uzdotie jautājumi

  1. Kāda ir maksa par piegādi?
    • Saņemot preces ARD Eoltas veikalos, neatkarīgi no iegādātā apjoma:
      • Veicot priekšapmaksu ar pārskaitījumu vai citos apmaksas veidos (bezskaidrā naudā) - bezmaksas piegāde;
      • Maksājot skaidrā naudā - apkalpošanas ir bez maksas.
    • Ja tiek norādīta piegāde uz mājām (vai uz jebkuru citu adresi) Latvijā un kopējā summa par iegādātajiem produktiem ir mazāka par 30,00 EUR un ja produktu svars/tilpums nepārsniedz 5 kg/5 l:
      • Veicot priekšapmaksu ar pārskaitījumu vai citos apmaksas veidos (bezskaidrā naudā) - maksa par piegādi 3,00 EUR;
    • Ja tiek norādīta piegāde uz mājām (vai uz jebkuru citu adresi) Latvijā un kopējā summa par iegādātajiem produktiem ir lielāka par 30,00 EUR un ja produktu svars/tilpums nepārsniedz 10 kg/10 l:
      • Veicot priekšapmaksu ar pārskaitījumu vai citos apmaksas veidos (bezskaidrā naudā) – bezmaksas piegāde;
    • Ja tiek norādīta piegāde uz mājām (vai uz jebkuru citu adresi) Latvijā un kopējā summa par iegādātajiem produktiem ir lielāka par 30,00 EUR un ja produktu svars/tilpums pārsniedz 10 kg/10 l:
      • Veicot priekšapmaksu ar pārskaitījumu vai citos apmaksas veidos (bezskaidrā naudā) – par piegādes maksu vienojas atsevišķi;
    • Pasūtot piegādi uz pasta nodaļu, neatkarīgi no pērkamās summas un ja produktu svars/tilpums nepārsniedz 10kg/10l - piegādes cena ir 3,00 EUR.
    • Pasūtot piegādi uz pasta nodaļu, neatkarīgi no pērkamās summas un ja produktu svars/tilpums pārsniedz 10kg/10l - par piegādes maksu vienojas atsevišķi.
  2. Vai jūs veicat piegādi uz citām valstīm (Norvēģiju, Īriju, Igauniju, u.c.)?
    • Jā, protams. Veicot pasūtījumu norādiet vēlamo valsti (norādiet savos kontaktos), un jūs redzēsiet cenas. Ja cenas izrādīsies pārāk augstas, sazinieties ar mums https://www.eoltas.lv un mēs tās pārrēķināsim. Sūtījumi uz citām valstīm tiek piegādāti tieši saņēmējam 3-6 dienu laikā. Atsevišķos gadījumos pakas ir jāsaņem pasta nodaļā vai citā tuvējā terminālī.
  3. Vai man tiks paziņots par produktu nosūtīšanu?
    • Paziņojums tiek izsūtīts pa e-pastu naktī. Jūs to varat saņemt pasta vai nākamās darba dienas pēcpusdienā veikalā (ja izvēlējāties piegādi uz veikalu), vai tā var tikt piegādāta uz jūsu norādīto adresi (ja esat izvēlējušies šo piegādes veidu).
      • Ja piegādes laiks ir ātrāks, vai arī ir cita veida izmaiņas, jūs arī tiksiet informēts ar paziņojumu, kas tiks nosūtīts uz jūsu e-pastu.
  4. Ja iegādātais (-tie) produkts (-i) neder, vai es tos varu atgriezt?
    • Jā, ievērojot noteiktas prasības, kuras detalizēti izklāstītas Noteikumu 2.punktā.
  5. Bremžu disku cena par vienību vai par 2 gabalu komplektu?
    • Bremžu diski tiek pārdoti pa 1 vienībai, tādēļ cena ir par vienību;

Bremžu kluči tiek pārdoti komplektā – pilns komplekts priekšējām vai aizmugures bremzēm – šāda cena arī norādīta.

  1. Informācija par PVN nav ievietota piegādes komplektā, kā to iegūt?
    • Jūs varat to lejupielādēt, pieslēdzoties savā kontā https://www.eoltas.lv , izvēloties Mans konts un Pasūtījumu vēsture, vai vienkārši informējot mūs.
  2. Ja es nevaru atrast produktu vietnē https://www.eoltas.lv, tad tā nav arī jūsu noliktavās/veikalos?
    • Ja produkts nav pieejams tiešsaistē, tas tomēr var būt noliktavās/veikalos, vai arī mēs varam to nekavējoties pasūtīt no ražotāja, tādēļ, ja neatrodat nepieciešamo produktu, varat sazināties ar mums.
  3. Kādēļ jūsu interneta veikalā nav gandrīz nekādu virsbūves daļu/detaļu?
  • ARD Eoltas nav specializējies virsbūves daļu/detaļu tirdzniecībā, tādēļ, ja nepieciešama detalizēta informācija, varat sazināties tieši ar tuvāko veikalu.
  1. Produkta "Depozīta" pievienošana pasūtījumam - veicot pasūtījumu, pievienojot to iepirkuma grozam. Ko tas nozīmē?
  • Šī ir papildu maksa, kas tiek atmaksāta, ja tiek atgriezts vecais produkts. Piemēram, jūs iegādājaties bremžu suportu ("balstu"), uzstādāt jauno un atgriežat veco, tādā gadījumā šī nauda tiek jums pārskaitīta atpakaļ. Protams, atgriežamajai precei ir jāatbilst visām ražotāja noteiktajām prasībām. Plašāku informāciju par katram produktam noteiktajām prasībām var uzzināt, zvanot pa tālruni +370 22336741 vai e-pastā iveikals@eoltas.lv